Den nedlukkede højskole. En undersøgelse af højskolernes pædagogiske aktiviteter under nedlukningen som følge af coronavirus

Af Rasmus Kolby Rahbek, September 2020

Rapporten undersøger højskolernes pædagogiske aktiviteter under coronanedlukningen i foråret 2020 og ser nærmere på, hvordan skolerne har videreført deres pædagogiske aktiviteter, efter at eleverne havde forladt højskolen.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Den nedlukkede højskole. En undersøgelse af højskolernes pædagogiske aktiviteter under nedlukningen som følge af coronavirus 
Beskrivelse:
Rapporten undersøger højskolernes pædagogiske aktiviteter under coronanedlukningen i foråret 2020 og ser nærmere på, hvordan skolerne har videreført deres pædagogiske aktiviteter, efter at eleverne havde forladt højskolen.  
Publikationstype:
Vifos analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2020 
Udgivelsesmåned:
september 
Udgiver:
Videncenter for Folkeoplysning
Sprog:
Dansk
Antal sider:
42
ISBN-nr.:
978-87-93784-30-7 (pdf)
Emner:
Særlige målgrupper, Øvrige
Stikord:
Højskole, onlineaktiviteter, online, corona, nedlukning, hjemsendelse, pædagogik 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider, herunder vifo.dk, bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.

Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.